Stäng

Jobba på Hejco

Vi bryr oss om dem som bryr sig om andra. Och att vi som jobbar på Hejco också bryr sig också om varandra är en självklarhet. Vi designar, producerar, marknadsför och säljer arbetskläder. Men vad som verkligen gör oss annorlunda är människorna som jobbar med Hejco.

Våra värderingar är viktiga. Vi kallar dem C.P.D.E och allt vi gör ska rymmas inom ramen för de bokstäverna. Men det är inte bara bokstäver, det är våra värderingar som vi på Hejco tillsammans jobbat fram och som finns som en röd tråd i vår verksamhet. 

CARING - Vi bryr oss om våra kunder, varandra, samhället och miljön
PROUD - Vi är stolta över våra produkter, över våra kunder och över att arbeta med Hejco
DEDICATED - Vi är engagerade, tar ansvar och får saker att hända 
EASY - Det ska vara enkelt att vara kund hos oss genom vår tillgänglighet, support och flexibilitet

Vi hoppas att du tycker det låter intressant! 

Lediga tjänster

Finsktalande Customer Service Advisor till Hejco

Vi söker en finsktalande Customer Service Advisor som vill vara en del av ett värdedrivet företag som bryr sig om de människor som bryr sig om andra.

Vill du jobba i en expansiv och utvecklande miljö där vi utmanar oss varje dag för att alltid ge våra kunder det bästa vad gäller kvalitet, produkt, service och engagemang? Då är detta något för dig!

 

Om tjänsten

Som finsktalande Customer Service Advisor hos oss på Hejco kommer du att arbeta mot såväl den finska som svenska marknaden där du kommer att ha kontakt med både återförsäljare, säljare samt slutkunder.

Arbetet innefattar traditionell support via flera olika kanaler där förekommande ärenden innehåller allt ifrån orderläggning, produktinformation, fakturering och mer därtill. Utöver detta kommer du även vara spindel i nätet för att utveckla och stötta den finska verksamheten. Hos oss får du möjlighet att vara med och bygga upp, vara delaktig och påverka din roll som Customer Service Advisor.

Vi sitter i helt nya lokaler på Katrinedal i Borås och vi är ca. 25 medarbetare totalt, ett engagerat och gott gäng.

I din roll som Customer Service Advisor kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

  • Service mot kunder och återförsäljare via mejl, chat och telefon
  • Merförsäljning och korsförsäljning 
  • Identifiera möjlighetern till att förbättra kundupplevelsen i alla steg
  • Tätt samarbete med övriga avdelningar så som marknad, sälj med flera
  • Utveckla och bygga rutiner för framtidens kundservice
  • Administrativa åtgärder

 

Om dig

Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av kundservice och som är bekväm i din roll. För att lyckas i rollen bör du kunna både svenska och finska flytande samt ha god systemvana. Du är flexibel och kan hantera problem av både lättare och svårare karaktär. Som person bör du vara självständig, gilla ett högt tempo och ha en förmåga att leda dig själv. Du har ett gediget intresse av kommunikation och brinner för att alltid leverera den bästa tänkbara kundupplevelsen. Du är ordningsam, noggrann, ansvarstagande och engagerad i det jobb du utför. 

Viktigt för tjänsten är:

  • Flytande i finska och goda kunskaper i svenska
  • Minst 2 års erfarenhet
  • Systemvana samt självständig
  • Förmåga att kunna arbeta med flera uppgifter parallelt och hålla många bollar i luften, prioritera och hantera tiden effektivt
  • Adekvata IT kunskaper samt intresse för och ta till sig nya system och processer. Så som tillexempel telefoni, ärendehanteringssystem, databaser, chat, CRM verktyg och annan datorprogramvara.

På Hejco arbetar vi med våra värderingar Caring, Dedicated, Proud och Easy. Och på Hejco lever vi alla och arbetar naturligt enligt Hejcos värderingar. Detta innebär att du tar ansvar och är dedikerad till att lösa uppgifter och aktiviteter på bästa möjliga sätt även om de ligger utanför ditt område. Du lyfter och uppmärksammar uppgifter som kan göras på ett enklare sätt och hjälper på så sätt till att sträva efter enkelhet och effektivitet både för oss och kunden. Du bryr dig om kunder, kollegor och verksamheten i alla aspekter och gör allt du kan för att få det att fungera tillsammans med målsättningen att skapa en så bra kundupplevelse och business som möjligt. Du är stolt över att vara en del av varumärket Hejco, över våra kunder, kollegor och produkter.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. 

 

Om Hejco

I drygt 60 år har vi på Hejco designat, utvecklat och tillverkat arbetskläder för alla de människor som arbetar med att ta hand om andra. Det började 1954 i Hyssna utanför Borås då Henry Johansson startade upp verksamheten Henry Johansson & Co, sedermera Hejco, med ambitionen att skapa arbetskläder med god kvalitet och funktion. Kläder som skulle förbättra arbetslivet för alla yrkesgrupper inom vård & omsorg, dental, städ och kök.

Vårt fokus är kvalitet, funktion och lyhörd service. Idag har vi kommit en god bit på vägen i vår utveckling och är kända för den höga kvalitet som produkterna håller. Med Hejcos produkter kan man känna sig trygg i att få bästa passform och funktionalitet. Samtidigt sätter vi stort värde på lyhördhet och närhet till våra kunder för att kunna fortsätta utvecklas och tillgodose marknadens önskemål.

Hejcos kollektioner produktutvecklas i Sverige och vi arbetar målmedvetet med att ta ansvar i såväl sociala frågor som miljö. Vår framtidsvision är att vara det ledande varumärket i Europa för arbetskläder inom vård & omsorg, dental, städ och kök.

 

Kontakt och ansökan

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev på länken nedan.

Vi tillämpar en löpande urvalsprocess.

Frågor om tjänsten besvaras av kristoffer.gransing@hejco.com, 072-085 69 25

Din kundvagn

Kundvagnen är tom
0 artiklar 0 kr
Till kassan
Snabb leverans
Trygg betalning
Miljövänligt packmaterial
Frakt 49: ex moms-